استاندار آذربایجان شرقی:

دولت خود را در جهت رفاه و امنیت مردم موظف می‌داند

جبارزاده، افتتاح طرح‌های اقتصادی را در رشد و توسعه شهرستان تاثیرگذار دانست و گفت: دولت تدبیر و امید، دولت کار و تلاش است و خود را در جهت رفاه و امنیت مردم موظف می‌داند.
کد خبر: ۸۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 29 August 2015
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی گفت: خوشحالیم که شهرستان میانه امروز در مسیر توسعه حرکت می‌کند و امیدواریم با همت و کمک مردم این شهرستان، میانه را به عنوان شهری برتر و زیبا و یکی از شهرهای درخشان تبدیل معرفی کنیم.

دکتر اسماعیل جبارزاده در جمع مردم میانه در مراسم نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به سفر قبلی خود به این شهرستان، گفت: امروز میانه را متفاوت از گذشته و شهری بانشاط و پرتحرک دیدم و خوشحالم که میانه در مسیر توسعه قدم برمی‌دارد.

وی ضمن قدردانی از مسوولان شهرستان میانه، خاطرنشان کرد: در سایه تلاش خدمت‌گزاران مردم، شاهد افتتاح 61 پروژه عمرانی به ارزش 54 میلیارد تومان در هفته دولت در میانه هستیم و صدها میلیارد تومان پروژه نیز در حال اجرا در این شهرستان است.


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سفر استانی هیات دولت به استان، از حضور پرشور اهالی شهرستان میانه در استقبال از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد و گفت: نتیجه این سفر افزایش اعتبارات عمرانی استان و شهرستان میانه بود که امیدواریم با تلاش مسوولان، پروژه‌های پیش‌بینی شده برای شهرستان میانه با سرعت اجرایی شوند.

وی همچنین از حضور فعال بخش خصوصی شهرستان میانه در عمران و آبادانی این شهرستان تشکر کرد و گفت: در جهت عملیاتی کردن خواسته‌های بخش خصوصی تلاش می‌کنیم.

جبارزاده با اشاره به این که بعد از توافق هسته‌ای، شرایط جدیدی برای توسعه، کار و تلاش، تولید و رونق اقتصادی بیشتر به وجود آمده، افزود: امیدواریم آذربایجان شرقی و میانه نیز با استفاده از وضعیت به وجود آمده با شتاب بیشتر در مسیر توسعه  قرار گیرند.

وی با بیان این که در سند تدبیر توسعه شهرستان میانه تمام ظرفیت‌های شهرستان مورد توجه قرار گرفته، گفت: با اجرای این سند میانه باید به عنوان ویترین ورودی استان و معرف تمام ظرفیت‌های برجسته آذربایجان شرقی شناخته شود.

همزمان با سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان میانه چهار طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح تولیدی نیز آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار