نتایج پالایش ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بزودی اعلام می‌شود

- رییس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: بزودی نتایج پالایش ثبت‌نام متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن اعلام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 08 June 2020

مقصود محرم پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد ه که از این تعداد سهم مراغه یکهزار و ۸۸ واحد است.
وی به نتایج مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: منتظر ارسال پاسخ استعلام از وزارت هستیم که به زودی نتایج پالایش ثبت نام مرحله دوم از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از دریافت پیامک، پذیرفته شدگان برای احراز شرایط نسبت به بارگذاری در سامانه مربوطه می توانند اقدام کنند.
محرم پور افزود: افرادی که کد ملی خود را از طریق پیامک جهت ثبت نام در طرح ملی مسکن ارسال کردند جهت تکمیل ثبت نام خود به آدرس سایت tem.mrud.ir مراجعه و مشخصات خود را در این سامانه ثبت کنند تا مراحل پالایش صورت پذیرد.
رییس اداره راه وشهرسازی مراغه گفت: در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن سهمیه این شهرستان ۴۰۰ واحد بود که ۲۳۵ نفر از افراد ثبت نام کننده در مرحله نخست پس از پالایش واجد شرایط شناخته و از طریق پیامک به آن ها اطلاع رسانی شد.
محرم پور اضافه کرد: زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در مراغه تامین شده و در ۲ نقطه از شهرمراغه اجرا خواهد شد.
وی افزود: شهرک مسکونی ۴۰۰ واحدی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث و تحویل متقاضیان واجد شرایط خواهد شد.
وی گفت: علاوه بر آن اراضی دیگری واقع در گلشهر توسط راه و شهرسازی تامین شده و در مرحله انتخاب پیمانکار ذیصلاح است که در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث و به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار