دکتر عبداله زاده :

گسترش هنر طنز نیاز جامعه است

دکتر عبداله زاده نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت : گسترش هنرطنز، نیاز جامعه امروز است وسبب شادابی ونشاط می گردد
کد خبر: ۸۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 31 August 2015

به گزارش تابناک نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان که دراولین گردهمایی گروه هنری نبوت باغشهر اسلامیه با مسئولین شهرستان سخن می گفت تاکید کرد: گروه هنری نبوت که در زمینه نمایش های طنز کار میکند توانسته در این خصوص بسیار موفق عمل کند و ضروری است مسئولین شهرستان از این جوانان متعهد و هنرمند حمایت مادی و معنوی داشته باشند.

دکتر عبداله زاده زنده نگه داشتن لهجه محلی فردوس توسط این گروه و انتقال پیام هایی خاص و هدف دار به مردم در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی با زبان طنز را از دیگر امتیازات این گروه برشمرد که آینده درخشانی در انتظار آنها است.

فرماندار فردوس و بخشدار مرکزی نیز در سخنانی با تجلیل از فعالیت های هنری گروه هنری نبوت قول کمکهایی نقدی به این عزیزان جهت مرتفع شدن بخشی از مشکلاتشان را دادند.

خلیل آذرهمایون کارگردان ، نویسنده و مسئول گروه هنری نبوت باغشهر اسلامیه نیز در گزارشی گفت این گروه زیر نظر کانون فرهنگی هنری مسجد ابوذر غفاری از سال 1387 فعالیت خود راشروع کرد و با گسترش کار خویش در حال حاضر در طی سال حداقل 30 هزار نفر از برنامه های طنز و نمایش های مختلف ما دیدن میکنند.

وی افزود : زنده نگه داشتن لهجه محلی فردوس ، مقابله با جنگ نرم دشمن ، بیان آسیب های ماهواره و فضاهای مجازی با زبان طنزاز اهداف این گروه است که حتی برای اولین بار توانستیم در سطح هیات مذهبی شهرستان و در سایر شهرهای کشور مانند مشهد اجراهای موفقی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در باغشهر اسلامیه نیاز به اتاق فکر داریم تا بتوانیم از صاحبنظران دعوت کنیم و کارهای بعدی ما پخته تر به مخاطبین ارائه شود .

به گفته وی ارائه طرح ساماندهی مجالس عروسی که بصورت شاد و اسلامی برگزارشود در استان رتبه اول را بدست آورده است که عملی کردن آن ،همت مسئولین و حمایت مادی و معنوی از این گروه را می طلبد.

در این مراسم ازسوی فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی باغشهر اسلامیه وشهردار فردوس قول کمکهایی به این گروه بصورت نقدی و پشتیبانی داده شد و از کلیه بازیگران گروه هنری نبوت با لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دوستاري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
خيلي عالي دمشون گرم
عاشق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
درود بر گروه نبوت
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار