استاندار:تعصب منطقه‌ای به توسعه مازندران آسیب می‌رساند

استاندار مازندران گفت: تعصب منطقه‌ای و بخشی مدیران در مازندران به توسعه استان آسیب می‌رساند و زمینه پیشرفت مازندران را فراهم نمی‌کند.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 20 June 2020

استاندار مازندران گفت: تعصب منطقه‌ای و بخشی مدیران در مازندران به توسعه استان آسیب می‌رساند و زمینه پیشرفت مازندران را فراهم نمی‌کند.

ایرنا - مجید حسین زادگان روز شنبه در مراسم روز ملی اصناف در بابل بیان کرد: با آغاز بکار مجلس یازدهم ، مدیران و نمایندگان مازندران در مجلس اگر خواهان توسعه و پیشرفت استان می باشند باید نگاه ملی و استانی به طرح ها و برنامه ها در کشور داشته باشند.

وی گفت: تجربه تاریخی نشان داده است که نگاه بخشی و منطقه ای نه تنها مشکلی از استان را برطرف نمی کند بلکه زمینه عقب ماندگی و شکاف را در جامعه فراهم می کند.

وی اظهار داشت: فعالیت تشکل ها به خصوص تشکل های اصناف می تواند مطالبات مردم را از دولت در اولویت کار خود قرار دهد و با اتحاد و همدلی مشکلات پیش رو را برطرف کنند.

حسین زادگان گفت: در شرایط سخت تحریمی تشکل های صنفی می توانند کمک کار باشند و جامعه را به سمت جلو به حرکت در بیاورند.

وی بیان کرد: برغم محدودیت های مالی اقدامات خوبی در شهرستان بابل در حال انجام است که تکمیل تصفیه خانه بزرگ شهرهای گروه الف و همچنین بازسازی دو فاز از ورزشگاه هفت تیر بابل از جمله این طرح ها می باشد.

استاندار مازندران گفت: مدیریت ارشد استان به هیچ عنوان نگاه جغرافیایی و شهری ندارد بلکه به مازندرانی یکپارچه می اندیشد که این امر زمینه توسعه استان را فراهم می کند.

حسین زادگان افزود: عملکرد خوب فرماندار بابل در دو سال اخیر در برون رفت از مشکلاتی چون سیل، مشکلات کارگران واحدهای صنفی و کرونا قابل قدرشناسی است و وی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانست بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارد.

عملکرد خیرین بابل یک الگو برای مازندران است

استاندار مازندران گفت: خیرین بابل در چهار ماه گذشته عملکرد درخشانی از خود به یادگار گذاشتند و رفتار آنان باید در مازندران به عنوان یک الگو مطرح شود.

وی افزود: خیرین بابل دو شادوش کادر درمانی نیازهای اولیه بیمارستان های بابل را برطرف کردند و این نگاه خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

حسین زادگان بیان کرد: خیرین بابلی در ماههای گذشته ابتدایی ترین نیازها و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی را برای مراکز درمانی فراهم کردند که این امر شایسته تقدیر است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار