آبادانی بقاع متبرکه از مصادیق احترام به ذریه پیامبر است

کد خبر: ۸۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 29 June 2020
حجت‌ الاسلام صفوی با بیان اینکه احترام به مزار امامزادگان احترام به پیامبر اکرم(ص) است، گفت: از مصادیق احترام به ذریه پیامبر(ص)، آبادانی بقاع متبرکه است.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت الاسلام «سید محسن صفوی» امروز( دوشنبه، ۹ تیر) در آیین رونمایی از پروژه آیینه کاری امامزاده عبدالله کلرم فومن اظهار داشت: بقاع متبرکه به عنوان امانتی بین مردم هستند تا مردم به یاد ائمه (ع)بیفتند.

 

امام جمعه فومن مزار امامزادگان را مصداق شعائر الهی دانست و گفت: مردم ولایتمدار و شیعه در این منطقه و همه مناطق گیلان به بقاع متبرکه علاقه وافر دارند و روحشان به این بقاع وابسته است.

 

وی با بیان اینکه مردم گیلان مزار امامزادگان، این امانات الهی را به خوبی نگهداری کردند، اعلام کرد: مردم گیلان در عمل و در میدان ولایت مداری ثابت کردند، قومی نیستند که کفران نعمت کنند.

 

حجت الاسلام صفوی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه را طبق روایات اسلامی شافیان محشر می‌دانیم.

 

وی اظهار داشت: احترام به ذریه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) باعث برخورداری از شفاعت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) می شود.

 

امام جمعه فومن اذعان کرد: از مصادیق احترام به ذریه پیامبر(ص) تلاش برای آبادانی بقاع متبرکه است.

 

وی با تاکید بر اینکه احترام به مزار امامزادگان احترام به پیامبر اکرم(ص) است، افزود: از برکات انقلاب است که مردم به سمت معنویت متمایل هستند.

 

حجت الاسلام صفوی به موقعیت ویژه منطقه کلرم اشاره کرد و گفت: این منطقه محل عبور مسافران بسیاری است و رسیدگی به خدمات رفاهی در امامزاده عبدالله(سلام الله علیه) به رونق بیشتر منطقه کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار