تذكر به روحاني در خبرگان

کد خبر: ۸۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 02 September 2015
به گزارش « تابناک یزد»، روزنامه اعتماد در گزارشی به موضوع نشست دیروز مجلس خبرگان رهبری پرداخته است.
nر این گزارش با عنوان «تذكر به روحاني در خبرگان» می نویسد:« برنامه جامع اقدام مشترك كه رييس مجلس خبرگان رهبري آن را بحث «روز» مي‌داند كه همه جا صحبت از آن است.

بعد از تشكر از تيم مذاكره‌كننده؛ هشدارهاي آيت‌الله محمد يزدي آغاز مي‌شود؛ هشداري كه مخاطبش دقيقا شخص رييس‌جمهور است.
رييس مجلس خبرگان چشم در چشم به رييس‌جمهوري كه خود عضو مجلس خبرگان است هشدار مي‌دهد: «مراقب باشيد آيندگان مسوولان فعلي را به دليل آنچه در برجام انجام داده‌اند توبيخ نكنند». پاسخ هم مي‌دهد. پاسخ به اينكه «رييس‌جمهور نمي‌تواند برجام را با اين استناد كه آن را امضا نكرده است به مجلس نفرستد».

بحث بعدي انتخابات است. بحثي كه نوعي پاسخ به تبيين سياست‌هاي انتخاباتي توسط رييس‌جمهور است. هشدار از نقش شوراي نگهبان كه از نگاه او «تماشاگري» نيست و «نظارت استصوابي» است. مخاطبان هم گوش دادند. شخص رييس‌جمهور با لبخند چشم در چشم رييس مجلس خبرگان رهبري هشدارها و توصيه‌ها را گوش داد.
به اينجا كه مي‌رسد و بحث از قانون اساسي مي‌شود آيت‌الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي كه در سمت راست آيت‌الله يزدي در جايگاه نايب رييس نشسته بود، كتاب قانون اساسي را جلوي آيت‌الله احمد خاتمي، عضو ديگر هيات رييسه گشود و مطلبي را به او نشان داد. كمي بعد كه نطق تمام شد هم با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني براي دقايقي آرام صحبت كرد؛ مذاكره‌اي كه معلوم نيست با چه محوريتي مطرح شده بوده است.»


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار