بیانیه حزب ا...در خصوص برگزاری کنسرت

حزب الله مشهد در واکنش به برگزاری کنسرت در شهر گلبهار با صدور بیانیه نسبت به اینگونه اقدامات هشدار داد.
کد خبر: ۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ 28 February 2015

به گزارش تابناک، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارين

اجازه نخواهيم داد پايتخت معنوي ايران اسلامي را با كنسرت موسيقي، تخريب و لجن مال كنند!!

امام خميني(ره): اگر بخواهيد مملكتتان يك مملكت صحيح باشد موسيقي را حذف كنيد نترسيد از اينكه به شما بگويند كهنه پرست شده‌ايد، باشد ما كهنه پرستيم همه اين كلمات نقشه است براي اينكه شما را از كار جدي عقب بيندازند.

اين كه مي‌گويند اگر چنانچه موسيقي در راديو نباشد آن‌ها مي‌روند از جاي ديگري موسيقي ميگيرند بگذاريد از جاي ديگر بگيرند شما عجالتا آلوده مباشيد آن‌ها كم كم برمي‌گردند به اينجا اين عذر نيست كه موسيقي نباشد در راديو آن‌ها مي‌روند از جاي ديگري موسيقي ميگيرند حالا اگر از جاي ديگر ميگيرند آيا ما بايد به آن‌ها موسيقي بدهيم! ما بايد خيانت كنيم! موسيقي خيانت است به يك مملكت و خيانت است به جوان‌هاي ما اين موسيقي را حذفش كنيد آن را به طور كلي عوض كنيد و يك چيز ديگري را بگذاريد كه آموزنده باشد. كم كم مردم و جوانها را عادت به امور زندگي بدهيد از آن عادت خبيثي كه داشتند برگردانيد. صحيفه نور جلد 8 صفحه 197 تا صفحه 201

در دورانی که تاریکی‌های جهل بر جهان حکمرانی می‌کرد و جاهلیت مدرن بر جریده عالم ناسوت سایه افکنده بود نهضت اسلامی به رهبری عارف، سیاست‌مدار و فقیه بت‌شکن خمینی کبیر(ره) به مثابه یک انقلاب ماهیتا فرهنگی پیکره تمدن مدرن را لرزاند و نوید پیروزی را به مستضعفان جهان داد و حق آمد که باطل برود و باطل رفتنی است.

آری انقلاب ما یک انقلاب ماهیتا فرهنگی بود و فرهنگ اسلامی بستری است بر ای تمدن نوین اسلامی که ساخت آن هدف والای این انقلاب الهی است و رهبران این انقلاب امامین خمینی(ره) و خامنه‌ای(روحی فداه) خود شخصیت‌های فرهنگی و دانشمندان دینی بوده‌اند و نیز همواره تاکید بر این مهم داشته و فرهنگ را به هوای مستنشق تشبیه می‌نمایند و پیوسته با کلید واژه‌های مختلف مانند: «شبیه خون فرهنگی و تهاجم فرهنگی و نهایتا جهاد فرهنگی» برنامه‌ریزی دشمنان این حرکت قدسی را به مردم و مسئولان هشدار می‌دادند تا جایی که حضرت امام خامنه‌ای(روحی فداه) سال 93 را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری و در آستانه آن از وضعیت فرهنگی ابراز نگرانی و دغدغه فرمودند.

اساسا برنامه‌ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام فرهنگی انقلاب اسلامی جای تعجب ندارد بلکه آنچه انسان را به تعجب وامی‌دارد این است که عده‌ای که در داخل کشور و جزء بدنه نظام اسلامی هستند تصمیماتی می‌گیرند و اقداماتی می‌کنند که در راستای همراهی با جریان تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی است.

در استان خراسان رضوی چند سالی است که عده‌ای از مسئولین فرهنگی که از غیرت دینی بی‌بهره‌اند و با بی‌توجهی به بار عظیمی که بر دوش دارند، و مسئولیت سنگینی که در این زمینه برعهده‌شان قرار دارد، مراسماتی برگزار می‌کنند که حرام شرعی است و یادمان نرفته که چگونه برپایی کنسرت‌های موسیقی دل هزاران نفر از مردم غیور، مومن و انقلابی این استان ولایتمدار و مجاهد شهر مشهد را برانگیخت.

عده‌ای خائن بدون توجه به ابراز نگرانی رهبر فرانه انقلاب، مراجع عظام تقلید و علما و بدون توجه به مشکلات معیشتی مردم می‌خواهند با ترویج اباحه‌نگری و قباحت‌زدایی از گناهان، گناه را در جامعه نهادینه کنند و فرهنگ اسلامی را به ورطه نابودی بکشانند؛ و مگر جز این است که برگزاری کنسرت موسیقی حرام توسط افراد معلوم‌الحالی که حرمت حریم ملک پاسبان پاره تن رسول خدا حضرت ثامن‌الحجج(ع) را نگه نمی‌دارند مصداق تهاجم فرهنگی است؟ مگر سپردن عنان فرهنگ به افراد غیر متعهد و میدان دادن به اینان و خود را به خواب زدن جز خیانت در امانتی است که بر دوش مسئولین فرهنگی قرار داده شده؟

مسئولین بدانند که ما جوانان انقلابی مشهد ضمن تعامل فعال با حزب الله دیگر شهرهای استان اجازه نخواهیم داد که در استان ولایت‌مدار خراسان رضوی چنین فجایع فرهنگی رخ دهد.

امت حزب‌الله اجازه نخواهند داد که سابقه درخشان ایمان انقلابی این امت به دست عده‌ای جنایت‌کار فرهنگی، خدشه‌دار شود و بدین وسیله به مسئولین امر هشدار می‌دهیم که در صورت ادامه چنین روندی ساکت نخواهیم نشست و خود براساس وظیفه انقلابیمان براساس بند میم وصیت‌نامه امام خمینی(ره) عمل خواهیم نمود.

والسلام علی من اتبع الهدی/ حزب‌الله مشهد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار