انتقاد از برگزار نشدن جشنواره زمستانی

مدیرعامل جامعه تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: با وجود تاکیدات مسئولان استانی و شهرستانی، برگزاری جشنواره زمستانی سرعین هم اکنون در هاله ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷ 28 February 2015

جعفر بذری در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این جشنواره قرار بود امسال نیز همچون سال گذشته به مدت یک ماه و طی بهمن و اسفندماه در سرعین برگزار شود که به دلایل نامشخص و مبهم هنوز به مرحله اجرا درنیامده است.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی و آبدرمانی های شهرستان سرعین به شدت پیگیر برگزاری این جشنواره بود، ادامه داد: حتی در جلسه اخیری که برگزار شد، اداره میراث فرهنگی سرعین به عنوان دبیر جشنواره انتخاب شد اما همچنان برگزاری این جشنواره مسکوت مانده است.

مدیرعامل جامعه تاسیسات اقامتی استان با اشاره به اعلام آمادگی شورا و شهرداری سرعین، مراکز اقامتی و جامعه آبهای درمانی استان برای برگزاری این جشنواره سراسری تاکید کرد: به نظر می رسد که به توجه به محدودیت زمانی این جشنواره برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در این صورت جامعه تاسیسات اقامتی استان بیشترین لطمه را از لغو جشنواره می خورد، ادامه داد: با توجه به فصل غیرگردشگری برگزاری این جشنواره فرصتی بود مسافران را از سراسر کشور به سرعین بکشانیم تا مراکز اقامتی از محل آن خسارت ناشی از رکود در فصل زمستان را جبران کنند.

بذری بیان داشت: حتی برای برگزاری این جشنواره مراکز اقامتی سرعین ۷۰ درصد تخفیف برای گردشگران در نظر گرفته بودند؛ در زمینه مراکز پذیرایی نیز تخفیفات چشمگیری مصوب شد، ضمن اینکه اقامت رایگان میهمانان در طول یک ماه برگزاری نیز به عهده این مراکز بود.

وی در خصوص دلایل برگزار نشدن این جشنواره که با تبلیغات گسترده ای نیز از سوی مسئولان همراه بود، متذکر شد: به نظر می رسد تعلل برخی دستگاه های متولی از مهمترین دلیل عدم برگزاری این جشنواره است.

مدیرعامل جامعه تاسیسات اقامتی استان با بیان اینکه حتی اعضا ستاد برگزاری نیز از اجرایی نشدن جشنواره زمستانی سرعین اطلاع ندارند، عنوان کرد: امیدوارم ستاد برگزاری بویژه دستگاه های متولی در این خصوص پاسخ مناسبی ارائه کنند، چراکه تا الان نیز مراکز اقامتی این شهرستان بر سر دو راهی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار