کمک 300 میلیونی به مددجویان ممسنی

مدیر کمیته امداد شهرستان ممسنی گفت:440 مددجوی یتیم این کمیته ظرف 10 ماه گذشته از دو میلیارد و 976 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی حامیان خود برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴ 28 February 2015
هوشنگ زارعی ، شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:حامیان به موضوع تشکیل خانواده مددجویان یتیم اهتمام ویژه دارند و در قالب طرح کوثراقدام به تامین جهیزیه نوعروسان کرده و زمینه ازدواج آنها را فراهم و حتی مبلغی به عنوان هدیه به مددجویانی که به سن ازدواج رسیده اند پرداخت می کنند.

وی افزود:کمک حامیان به مددجویان یتیم زیر پوشش این کمیته منحصر به کمک های مادی نیست بلکه حامیان همکار با این نهاد از نظر عاطفی نیز این دسته از مددجویان را مورد حمایت قرار می دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ممسنی ادامه داد:حامیان همکار با این کمیته با حضور در محل زندگی مددجویان یتیم تحت کفالت خود آنها را از نظر عاطفی مورد حمایت قرار داده و موجب دلگرمی آنان می شوند .

زارعی اضافه کرد:440 مددجوی یتیم کمیته امداد شهرستان ممسنی از حمایت های یک هزار و 300 نفر حامی برخوردارند که از این تعداد 268 نفر متعلق به این شهرستان و مابقی از شهرستان های همجوار هستند.

وی بیان داشت:یکی از طرح هایی که این کمیته در فصول مختلف سال آن را با جدیت پیگیری می کند جذب حامی برای مددجویان یتیم زیر پوشش این نهاد است.

زارعی بیان داشت:خیران و نیکوکاران در صورت تمایل برای قبول سرپرستی مددجویان یتیم می توانند به دفاتر کمیته امداد و یابه سایت امداد گران فارس مراجعه کنند و با تعهد پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه کفالت این گونه مددجویان را متقبل شوند.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار