تحقق ۷۰۰۰ شغل در چهار ماه نخست امسال

سید سعید شاهرخی استاندار همدان در بازدید از شهرک‌های صنعتی و ناحیه صنعتی ملایرگفت: امسال از مجموع طرح‌های استان، ۶۳ طرحی که مصداق عینی جهش تولید است، احصا شد و با ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 17 August 2020

سید سعید شاهرخی استاندار همدان در بازدید از شهرک‌های صنعتی و ناحیه صنعتی ملایر اظهار داشت: امسال از مجموع طرح‌های استان، ۶۳ طرحی که مصداق عینی جهش تولید است، احصا شد و با ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: وی در نشست بررسی راهکار‌های صنایع خرد و اشتغال روستایی شهرستان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری برگزار شد، بیان کرد: هشت هزار میلیارد تومان اعتبار این طرح‌ها توسط بخش خصوصی و بیش از ۲ هزار میلیارد تومان آن توسط دولت تامین شده است.

شاهرخی تصریح کرد: طبق سند راهبردی توسعه استان، هر سال پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با میزان اشتغال ۲۰ هزار نفر در استان صورت می‌گیرد که در سال نخست این رقم سرمایه‌گذاری محقق شد.

استاندار همدان افزود: در چهار ماهه نخست امسال حدود هفت هزار شغل از مجموع ۲۰ هزار شغل در این استان محقق شد که سهم اشتغال پایدار صندوق توسعه ملی در این استان ۳۷۰ میلیارد تومان در چهار مرحله بود.

وی در ادامه گفت: از این رقم ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال روستایی در این استان جذب شد که ۳۰ درصد بیشتر از سهمیه اختصاصی بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار