پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران راه اندازی شد

معاونت امور فرهنگی اداره کل جوانان استان قم، از راه اندازی پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران به همت جوانان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷ 23 August 2020

به گزارش تابناک قم، محسن فارسی، در رابطه با پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران بیان کرد: این پویش در سطح کشور توسط معاونت های فرهنگی ورزش وجوانان وبه همت جوانان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:این پویش با محوریت خانه های جوانان در استان قم در خدمت دسته جات، حسینیه ها و عزاداران سیدالشهدا(ع) درجهت رعایت موارد بهداشتی توزیع ماسک فعالیت می‌کند.

فارسی افزود: هدف از راه اندازی این پویش همکاری وهمیاری جوانان در کنار دسته های عزاداری به رعایت بهداشت و دستورالعمل بوده و از تمامی جوانان استان قم دعوت به عمل می‌کنیم تا با استعانت از حضرت علی اکبر(ع) به پویش جوانان مدافع سلامت عزادارن بپیوندند و با حضور در دسته جات عظیم حسینی استان قم، خادمین هیئات حسینی را در رعایت موارد بهداشتی یاری کنند.

وی در خصوص نحوه پیوستن جوانان علاقه مند به این پویش گفت: جوانان می توانند برای پیوستن به این پویش به سمن ها یا خانه های جوان سازمان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خانه جوان در فرهنگسرای جوان و خانه جوان واقع در پردیسان در استان قم و خانه جوانان کهک وخانه جوانان دستجرد در بخش های استان این کمپین را پوشش می‌دهند.

معاونت فرهنگی ورزش وجوانان استان قم تصریح کرد: فعالیت این جوانان داوطلبانه بوده وبا جمع آوری کمک ها و توزیع آنها به عزاداران حسینی خادمین را یاری می‎کنند و ورزش وجوانان استان نیز از طریق هشت سمن فعال در این پویش ها پشتیبانی های لازم را انجام می دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار