اختصاص ۸۵ درصد بودجه برای ایجاد ۳۴۰۰ فرصت شغلی

معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۱۲۲ میلیارد تومان از تسهیلات قرض الحسنه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه برای ایجاد ۳۴۰۰ شغل جدید به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری تخصیص یافته است.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 10 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی با بیان اینکه تاکنون مبلغ بیش از ۱۰۴میلیارد تومان، معادل ۸۵ درصد آن ابلاغ شده است افزود:
توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است.
وی اظهارداشت: عاملیت پرداخت این تسهیلات برای مددجویان تحت حمایت ۱۴ بانک است، نرخ این تسهیلات چهار درصد و سقف آن برای خود اشتغالی مددجویان ۵۰ میلیون تومان و باز پرداخت آن هفت ساله است.
وی با اشاره به ثبت نام صندوق نوید از طرح‌های نوآورانه مددجویان تحت حمایت ادامه داد: این صندوق با همکاری کمیته امداد و بنیاد برکت به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در مناطق محروم و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای افراد مستعد تشکیل شده است.
مشهدی افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت طرح‌ خود به آدرس navidfund.com مراجعه و با ثبت درخواست خود از تسهیلات قرض الحسنه و یا بلاعوض بهره مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی صنایع روستا دوست توسط کمیته امداد گفت: طرح صنایع روستا دوست با هدف حمایت از ایجاد اشتغال نوآورانه با فن آوری ساده در روستاها، برای اقشار کم بضاعت تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ، کمک‌های بلاعوض ، تأمین منابع مالی و تجهیزات و همچنین کمک به بازاریابی و فروش این محصولات از حمایت‌های کمیته امداد از صاحبان مشاغل در این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار