شیوع موج سوم کرونا تهدیدی بزرگتر است/مردم امورغیرضروری خود را حذف و از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:شیوع موج سوم کرونا تهدیدی بزرگتر است و با توجه به شیوع بالای کووید ۱۹ در استان‌های همجوار مرکزی نیاز است تدابیر لازم برای اخذ الکترونیکی عوارض بین راهی در جاده‌ها اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 20 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز اکرمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، افزود:بر اساس آمار، وضعیت تمامی استان‌های کشور در شیوع کرونا قرمز شده و هر ایرانی در معرض ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.
وی یادآورشد:استان‌های مجاور استان مرکزی از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت مناسبی ندارند و برخی افراد در یکی از استان‌های همجوار برای دومین‌بار به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه موج سوم کرونا آغاز شده ضروری است که مردم مراقبت بیشتری داشته باشند و امور غیرضروری خود را حذف و از حضور در تجمع‌ها و مکان‌های پرتردد پرهیز کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه شهرداران استان باید اجرای مصوبه ستاد استانی کرونا که برگرفته از مصوبه ستاد ملی کرونا است به صورت دقیق و جدی در دستور کار خود قرار دهند، افزود: اقشار مختلف مردم، صنوف و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باید برای مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با دقت انجام داده و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به اینکه به صورت مستمر تذکر استفاده از ماسک داده شده باید با افراد سهل‌انگار برخورد لازم صورت بگیرد.
اکرمی تاکید کرد: چهار میلیون لیتر الکل با عاملیت یکی از شرکت‌های شهرستان ساوه وارد استان شده و به صورت ناایمن در محل این شرکت ذخیره سازی شده‌ است که باید نظارت اصولی صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار