فعالیت ۱۳۲روحانی مستقر در استان مرکزی

کارشناس اعزام و استقرار مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از فعالیت ۱۳۲ روحانیون مستقر در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 03 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالفضل وروانی فراهانی افزود: ۱۳۲ روحانی مستقر در مناطق شهری و روستایی این استان مشغول فعالیت‌های تبلیغی هستند.
کارشناس اعزام و استقرار مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت مبلغان در راستای تحقق اسلام ناب، یادآورشد: فرهنگ‌سازی دینی و اسلامی، پاسخگویی به سئوالات دینی،‌ گسترش معارف قرآنی و تشکیل کلاس‌های روخوانی و روان خوانی، برگزاری مناسبت‌های مذهبی با مشارکت مردم، همکاری با مراکز آموزشی و فرهنگی، اقامه نماز در مسجد، سخنرانی عمومی با موضوع احکام و اخلاق، اجرای گفتمان دینی، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، اهتمام به فریضه زکات و امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های روحانیون در مناطق تبلیغی است.
حجت‌الاسلام وروانی با قدردانی از زحمات روحانیون مستقر، هجرت و بومی استان مرکزی که در ایام کرونایی به مردم عزیز استان خدمت رسانی کرده‌اند و این فعالیت‌ها هم اکنون نیز ادامه دارد، گفت: در موج اول انتشار ویروس منحوس کرونا ۲۳ نفر از روحانیون در بیمارستان ولیعصر و آیت الله خوانساری شهرستان اراک در خط مقدم مبارزه و پیشگیری از این ویروس مشغول فعالیت بودند.
کارشناس اعزام و استقرار مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: امید می رود با تمهیدات سازمان تبلیغات اسلامی بتوانیم تعداد روحانیون مستقر را در این استان را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار