فرماندار همدان:

واحد‌های صنفی متخلف پلمپ می شوند

فرماندار همدان گفت: ۷۴ تیم بازرسی متشکل از ۱۴۸ نفر، از ۹۶۲ محل بازدید کرده و تذکرات لازم را ارائه دادند.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 12 October 2020
فرماندار همدان گفت: ۷۴ تیم بازرسی متشکل از ۱۴۸ نفر، از ۹۶۲ محل بازدید کرده و تذکرات لازم را ارائه دادند.

به گزارش تابناک همدان، حسین افشاری به واحد‌هایی که باید تعطیل باشند و یا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند، تذکر داده شده و در ۲۴ ساعت آینده مورد بازرسی مجدد قرار خواهند گرفت و در صورت توجه نکردن به تذکرات، پلمپ شده یا به دستگاه قضایی و هیات تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

 وی با بیان اینکه حجم بازرسی‌ها از اماکن مختلف از زمان ابلاغ محدودیت‌های جدید توسط ستاد استانی #کرونا، کم‌نظیر بوده است، اظهار کرد: واحد‌های صنفی، مساجد، زیارتگاه‌ها، بقاع متبرکه، آرامستان‌های سطح شهرستان، مهد‌های کودک، باشگاه‌های ورزشی، نانوایی‌ها، مطب پزشکان، شعب بانکی، ادارات دولتی و مراکز نیمه دولتی مورد بازرسی این ۷۴ تیم قرار گرفته و همه مکلف هستند دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار همدان از راه اندازی #کارناوال_سلامت به مدت ۱۰ روز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این کارناوال به منظور حساس‌سازی عموم مردم و اعلام تذکرات لازم در نقاط مختلف شهرستان با پخش پیام صوتی و به صدا درآوردن آژیر حرکت می‌کند.

افشاری افزود: گشت بازرسی ویژه برای #کافه‌ها و #چای‌خانه‌ها در سطح شهرستان با حضور بازرس اصناف، نماینده مرکز بهداشت و نماینده فرمانداری تشکیل شده و در صورتی که به اخطار تعطیلی توجهی نکنند، پلمپ خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا پیرامون واحد‌های صنفی به اتاق اصناف ابلاغ شده است و این مجموعه موظف است به اتحادیه‌ها و واحد‌های صنفی زیرمجموعه خود ابلاغ کند، اظهار کرد: هیچ کوتاهی برای رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرفتنی نیست و در صورت تخطی از این مسأله با متخلفان به طور جدی برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار