نیاز مبرم واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لوشان به تسهیلات

کد خبر: ۹۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 09 September 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برخی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لوشان را نیاز مبرم به تسهیلات دانست و گفت: نقدینگی، مشکل مهم واحدهای شهرک صنعتی لوشان است.
خبرگزاری فارس: نیاز مبرم واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لوشان به تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، طهمورث لاهوتی‌اشکوری بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی لوشان اظهار کرد: شهرک صنعتی لوشان مادر شهرک‌های صنعتی گیلان است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های صنعتی شهرک صنعتی لوشان تصریح کرد: در شهرک صنعتی لوشان بیش از 117 واحد صنعتی فعال و نیمه‌فعال وجود دارد که در تولید و اشتغال استان نقش ایفا می‌کند.

این مسئول شهرک‌های صنعتی را پیشگام در توسعه، عمران و آبادانی دانست و گفت: شهرک‌های صنعتی زمینه تولید داخلی و خودکفایی را مهیا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، موقعیت شهرک صنعتی لوشان را راهبردی خواند و افزود: با راه‌اندازی خط ریلی قزوین‌ـ‌رشت نقش شهرک صنعتی لوشان در تجارت را برجسته می‌کند.

لاهوتی‌اشکوری قرارگیری شهرک صنعتی لوشان در مجاورت آزادراه قزوین‌ـ‌رشت و راه‌آهن را موقعیت بسیار خوبی برای این شهرک دانست و یادآور شد: شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک‌های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان است.

وی استقرار شرکت‌های معتبر و توانمند در شهرک صنعتی لوشان را امتیاز مهمی خواند و تصریح کرد: اقدام‌های مهمی مانند لکه‌گیری و آسفالت مسیر در شهرک صنعتی لوشان در سال گذشته صورت گرفته‌است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مسایل نقدینگی، بدهی و معوقات را از جمله مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک مذکور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نبود بازار مناسب برای فروش محصولات، نیاز مبرم به تسهیلات، نوسانات ارز و به‌هم ریختن معادلات تجاری برخی واحدهای تولیدی از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی شهرک صنعتی لوشان است.

لاهوتی‌اشکوری مشکلات مذکور را از دغدغه‌های سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی لوشان ذکر کرد و یادآور شد: واحدهای شاخص و ممتازی در شهرک صنعتی لوشان فعالیت می‌کنند که برخی از آنها در استان و کشور در صنعت و تولید حرف برای گفتن دارند.

به گفته این مسئول، تولیدات برخی واحدهای شهرک صنعتی لوشان به خارج از کشور صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار