واقعه غدیر در ۵ شهرستان یزد بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت بیان دقیق واقعه غدیر به نسل جوان، گفت: واقعه غدیر در ۵ شهرستان یزد بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 09 September 2015

به گزارش تابناک یزد،اکبر فتوحی در نشست هماهنگی برنامه‌های بازسازی واقعه غدیرخم در یزد، که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: به مدت 5 سال در شهرستان‌های یزد و در کل کشور سپاه مأموریت بازسازی واقعه غدیر را برعهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این حرکت عظیم سعی می‌شود تمام آنچه در صدر اسلام و در روز غدیر انجام شد را طبق احادیث، روایات و کتب معتبر بازخوانی شود، گفت: سال گذشته خوشبختانه میهمانی این بازخوانی به استان یزد داده شد و از مسئولان کشوری و لشگری و هنرمندان به یزد دعوت شدند تا این نمایش را ببینند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امسال هم 5 شهرستان ابرکوه، اردکان، اشکذر، میبد و یزد داوطلب اجرای این پروژه شدند و واقعه غدیر را بازسازی می‌کنند.

فتوحی ادامه داد: سال گذشته میزبانی استان یزد به‌خوبی انجام شد و از مراحل اجرای این پروژه به‌خوبی مستندسازی و پخش صورت گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت واقعه غدیر و ضرورت بیان دقیق آن برای نسل جوان، گفت: در اجرای چنین پروژه‌هایی برای هرچه دقیق‌تر و صحیح‌تر برگزار شدن آن، باید از نظر علما و نماینده ولی‌فقیه در استان بهره گرفته شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار