کشف محموله های میلیاردی مرغ های غیر مجاز در ساوه

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از توقیف ۴ دستگاه کامیون حامل ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوزحمل، به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 17 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان ،در هنگام گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به ۴دستگاه کامیون حمل طیور مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: مأموران در بازرسی از خودروهای مورد نظر موفق به کشف تعداد۲هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ غیر مجاز،خارج از شبکه توزیع و فاقد مدارک معتبر حمل، شدند.
سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به توقیف کامیون های توقیفی و انتقال آنها به پارکینگ افزود: ارزش ریالی محموله های کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه ادامه داد: هر ۴ راننده خودروها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
وی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده نابهنجار قاچاق در سطح جامعه افزود: با توجه به آسیب و پیامد های مخرب و غیر قابل انکار فرآورده های دام و طیورغیر مجاز به سلامت شهروندان، پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت ها در مقابل این پدیده مضراجتماعی و اقتصادی خواهد ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار