بهینه سازی شبکه برق ۱۶ روستای شهرستان خنداب

مدیرتوزیع برق شهرستان خنداب از اصلاح و جابجايي شبكه فشار ضعيف ۱۶روستای این شهرستان طی ۹ماه سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 30 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حسین نوروزی افزود: حدود ۳۱کیلومتر شبکه برق فشار ضعيف ۱۶روستا با جابجایی   ۲۱۹اصله تیر با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد ریال انجام شد.
وی با بیان اینکه استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و از طریق مراجع قانونی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود، یادآورشد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۵مورد انشعاب غیرمجاز در خنداب  شناسایی که منجر به احیای انرژی و وصول شده است.
مدیرتوزیع برق شهرستان خنداب، اصلاح و تست بیش از۵۸۰۰کنتور برق ، تعويض۵۴ دستگاه كنتور ديماندي و جايگزيني آن با كنتور هاي فهام ، تعميرات شبكه فشار متوسط و ضعیف به طول ۳۱كيلومتر، تعمير۸۵دستگاه پست و تابلو، اصلاح ۵۸۰ دستگاه پايه چراغ روشنايي معابرو نصب ۲۲دستگاه كنتور هوشمند را از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان برشمرد.
نوروزی، برگزاري مانور تعميرات شبكه فشار متوسط در راستاي مقاوم سازي شبكه در اراضي حسين آباد و مانور اصلاح ولتاژ مشتركين با تبديل شبكه سيمي فرسوده به كابل خودنگهدار در روستاي گوشه سفلي، نصب ۳۰سري سرخط حفاظتي براي شبكه هاي فرعي در راستاي كاهش خاموشي هاي مشتركين و پايداري شبكه را از دیگر فعالیت های انجام شده این شرکت اعلام کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار