ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در البرز

کد خبر: ۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 12 September 2015

استاندار البرز بر تلاش مدیران در دستگاه‌های مختلف برای اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهمترین منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جمع مدیران استانی اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری باید اجرایی شود لذا گفتمان‌سازی اصلی مهم برای تحقق این امر محسوب می‌شود.

استاندار البرز تأکید کرد: نگاه دولت به راهبردهای اقتصاد مقاومتی و بند بند سیاست‌های ابلاغی آن از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه‌ای ویژه است.

وی با تأکید بر اینکه باید راهکارهای عملیاتی این مهم با بومی‌سازی در استان اجرایی شود، افزود: مسئولان به حکم وظیفه باید از نهایت ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت اجرایی شدن این امر تلاش کنند.

*راهبردهای اقتصاد مقاومتی گفتمان‌سازی شود

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشیده شود، ادامه داد: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی در جامعه تبدیل به یک گفتمان شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم اقتصاد مقاومتی به یک باور عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی به تأکیدات معاون اول رئیس جمهور در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر تحقق اقتصاد مقاومتی همانند حقوق هسته‌ای به مطالبه عمومی تبدیل شود شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار