سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت:

ضعف داوری لیگ یک تداوم دارد

کد خبر: ۹۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 17 September 2015
تابناک بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: داوری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور بسیار ضعیف است و تا زمان پخش نشدن برنامه لیگ یک ( برنامه تلویزیونی تحلیل و بررسی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور) این وضعیت ادامه دارد.

محمد ربیعی چهارشنبه شب بعد از شکست تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر افزود: داور این دیدار در چند صحنه تصمیم اشتباهی گرفت و یکی از این تصمیم ها منجر به ضربه کاشته پشت محوطه هجده قدم و گل دوم تیم ایرانجوان بوشهر شد.

وی ادامه داد: در بازی خانگی هفته گذشته نیز داور به اشتباه یک پنالتی و دو کارت قرمز به ضرر بازیکنان تیم شهرداری اردبیل اعلام کرد.

ربیعی یادآور شد: در این بازی هفت بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و همین امر باعث شد نتیجه دلخواه کسب نکنیم.

وی گفت: تفاوت دما و میزان رطوبت هوای اردبیل و بوشهر نیز تاثیر زیادی روی کیفیت بازی دو تیم گذاشت تا جایی که می توانیم این بازی را از ضعیف ترین بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور نام ببریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود: دو تیم ایرانجوان بوشهر و شهرداری اردبیل با ارایه بازی امروز در مقابل هر تیمی محکوم به شکست هستند.

ربیعی همچنین با انتقاد از داور این دیدار برای اعلام نکردن استراحت در بین نیمه دوم افزود: استراحت وسط نیمه دوم به دلیل گرمای زیاد هوا در حالی اعلام نشد که در این نیمه میزان شرجی هوا و خستگی بازیکنان بسیار بالا بود.

وی تصریح کرد: در تمامی بازی های لیگ برتر تاکنون استراحت بین نیمه نخست بازی در وسط نیمه دوم نیز اعلام شده است ولی در این دیدار تنها در دقیقه 30 به بازیکنان استراحت داده شد.

ربیعی ادامه داد: چنین تصمیم هایی ناخواسته موجب ایجاد ذهنیت برای بازیکنان تیم می شود از این رو باید از تصمیم های تبعیض آمیز جلوگیری شود.

ایرانجوان بوشهر در این دیدار با برتری 2 بر یک برابر شهرداری اردبیل با هفت امتیاز در رده سیزدهم جدول مسابقات قرار گرفت و شهرداری اردبیل نیز با هشت امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

ایرانجوان در هفته هفتم در گیلان به مصاف تیم داماش این شهر خواهد رفت و شهرداری اردبیل نیز در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار