رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۷۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در زنجان واکسینه شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از ۷۴ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال و بیش از ۷۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در استان واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۷۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 27 June 2021

به گزارش تابناک زنجان به نقل از خبرگزاری مهر، پرویز قزلباش در گفتگو در این باره گفت: تاکنون بیش از ۸۵ هزار و ۳۰۰ دوز واکسن در استان زنجان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام گرفته و با ورود واکسن‌های داخلی میزان تزریق واکسن به ۱۰ هزار دوز می‌رسد، اظهار کرد: پایگاه خودرویی و پیاده واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی، پایگاه شرکت برق در شهرک کارمندان، پایگاه هلال احمر واقع در هنرستان، پایگاه پیام، در هتل پیام، پایگاه مدیریت بحران شهرک الهیه و پایگاه امام علی (ع) سه راه امجدیه ۶ مرکز فعال شهر زنجان برای تزریق واکسن کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و یاد آورشد: واکسیناسیون گروه‌های پرخطر به خوبی در حال انجام است.

قزلباش تاکید کرد: با اعلام وزارت بهداشت با تامین واکسن روند واکسیناسیون شتاب بیشتری گرفته و گروههای هدف در سنین پایین‌تر و بالای ۶۰ و یا ۶۵ سال واکسینه می‌شوند.

وی ابراز کرد: دوز دوم واکسن واکسیناسیون برای گروههای ۷۰ سال به بالا و گروه‌های جامانده آغاز شده و همچنان این روند ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از ۷۴ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال و بیش از ۷۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در استان واکسینه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار