طرح «صهبای غدیر» در یزد اجرا شد

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای طرح «صهبای غدیر» به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه امامت و ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 20 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا دشتی اظهار داشت: طرح صهبای غدیر در قالب دو کارگاه آموزشی برای طلاب و روحانیون استان یزد به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: این طرح با حضور اساتید برجسته از قم و یزد اجرا شد و در آن مفاهیم غدیر، امامت، ولایت، شیعه‌شناسی و سئوالات و ابهامات موجود برای مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان مورد بررسی قرار گرفت.

دشتی خاطرنشان کرد: این کارگاه با هدف آشنایی طلاب و روحانیونی که در ایام دهه امامت و ولایت در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و ... در مورد واقعه غدیر و مسئله امامت و ولایت به سخنرانی می‌پردازند، برگزار شده است.

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد ادامه داد: تاکنون 200 طلبه و روحانی برادر در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده‌اند و دوره‌هایی نیز برای طلاب خواهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی کتاب صهبای غدیر به همراه یک لوح فشرده با موضوع غدیر و امامت و ولایت نیز که حاوی مطالب آموزشی است، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

دشتی با تاکید بر اینکه مسئله غدیر باید به درستی در جامعه تبیین شود، تصریح کرد: به این منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید صاحب‌نظر در این زمینه، می‌تواند واقعه غدیر را از مظلومیت خارج کند.

به گزارش فارس، از عید قربان تا عید غدیر که امسال با اول تا دهم مهرماه مصادف شده است، به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار