نمایشگاه "حسینیه‌ای به وسعت شهر" افتتاح شد

نمایشگاه حسینیه ای به وسعت شهر با هدف اعطای مجوز و توزیع اقلام مورد نیاز هیئت ها باحضور مدیران شهری و اعضای شورای ششم شهر مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 08 August 2021

به گزارش تابناک رضوی، نمایشگاه حسینیه‌ای به وسعت شهر با هدف توزیع اقلام و محصولات مورد نیاز هیئت‌های مشهد در ایام محرم و صفر و همچنین اعطای مجوز برگزاری براساس پروتکل‌های بهداشتی؛ با حضور مدیران شهری و اعضای شورای ششم شهر مشهد در ساختمان شمس میدان شهدا افتتاح شد.

در این مراسم رضا خواجه نائینی سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه ۷۰۰ بیلبورد و سازه شهری با کتیبه های حسینی و طرح های سنتی سیاه پوش می شوند، گفت: امسال حجم تبلیغات محیطی برای محرم به نسبت سال های قبل تقریبا دو برابر شده است.

وی با تاکید بر لزوم نمادسازی برای معرفی فلسفه عاشورا به مردم افزود: تمام رفتارهای امام حسین (ع) از زمانی که از مکه به سمت کربلا حرکت کردند، یادآور یک ویژگی و نماد اسلامی است.

خواجه نائینی با اشاره به هدفمندی تولید محتوای در تبلیغات محیطی محرم امسال تصریح کرد: با سیاه پوشی و نصب احادیث و رولیت‌ها و محتواهای مربوط به قیام عاشورا در شهر، این حرکت حضرت و چرایی آن را برای مردم و مسوولین تداعی می‌شود.

وی گفت: تمام حادثه عاشورا نمادی از ایثار، از خودگذشتگی و اهمیت به نماز، امر به معروف است، فلسفه عزاداری ها و آنهایی که در بین راه به دلایلی نیامدند و انهایی که به حضرت پیوستند، است.

گفتنی است در این مراسم از لوگوی هیئت شهدای رسانه نیز رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار