گفتگوی اختصاصی تابناک یزد با کارگردان برنامه تلوزیونی شب های پر ستاره:

نشاط و سرگرمی حلقه گمشده تلویزیون یزد بود/ سعی کردیم متفاوت باشیم

کارگردان برنامه تلوزیونی شب های پر ستاره در شبکه تابان یزد گفت:برنامه شب های پر ستاره هر شب از شبکه تابان به طور زنده و مستقیم پخش می شود و تاکنون مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۹۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 21 September 2015

ابوالحسن ابوترابی زارچی در گفت و گو با تابناک یزد،گفت:مقدمات برنامه از خردادماه آغاز شد و در طول دو ماه برنامه ریزی چارچوب مشخصی پیدا کرد، به علت گستردگی برنامه تیم های مختلفی اعم از موسیقی، کارشناسی،اجرا و بازیگری تشکیل شد و تیم عوامل اجرایی که با برنامه ریزی خاص شکل مدونی به برنامه داد.

هدف اصلی برنامه شناسایی استعداد های جوان استان در زمینه خوانندگی، بازیگری و مجریگری و تشویق و ترغیب هنرمندان برای ادامه بهتر مسیر است همچنین بستری فراهم شود تا مخاطبینی که از شبکه تابان فاصله گرفتند حس دوستی و مشارکت بیشتری به این شبکه پیدا کنند.

وی در خصوص استقبال مخاطبان از این برنامه گفت: از همان ابتدا با استقبال بی نظیر مخاطبان و علاقه مندان مواجه شدیم همچنین کارشناسان برنامه و مخاطبان دلگرمی و پشتوانه ما و در تعالی و رشد برنامه موثر بودند چراکه با بهره گیری از نظرات همین پشتوانه ها توانستیم بهتر کار کنیم و رضایت ببینندگان را جلب کنیم.

وی در خصوص اینکه برنامه شب های پرستاره جزء نوآورانه ترین برنامه های سیمای یزد محسوب می شود، گفت: هر کار نوآورانه می تواند علاقه مندان و منتقدانی داشته باشد

وی با تاکید بر اینکه یک رسانه باید صادقانه حرف مردم را بیان کند و از جنس مردم باشد و نشاط، سرگرمی و آموزش مواردی است که باید در تلوزیون بیشتر به آن پرداخته شود، گفت: سعی کردیم با نیاز سنجی بهترین راه را برای برقراری ارتباط با مردم پیدا کنیم.

وی دلیل موفقیت این برنامه را نیاز سنجی دانست و گفت:قشر جوان و هنرمند جایی را برای اثبات خود نیاز دارند و این برنامه قدمی در جهت استعداد یابی و اثبات استعداد در هنرمندان جوان یزدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار