دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر:

اولویت، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در شرایط کنونی اولویتی است که تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.
کد خبر: ۹۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 22 September 2015
تابناک بوشهر: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایجاد بازدارندگی است و همه فعالیت‌هایی که در این هفته انجام می‌شود این پیام را دارد. سردار حسین کارگر شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور عزت، شرف و افتخارآفرینی امت اسلام است و باید در راستای بزرگداشت آن اهتمام ورزیم.

وی افزود: هدف از گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس ایجاد بازدارندگی است و همه فعالیت‌هایی که در این هفته انجام می‌شود این پیام را دارد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم ایران عقبه مقاومت در برابر قدرت‌های شرق و غرب در بدترین شرایط را دارند و همه معاندان و دشمنان نظام اسلامی از توان بازدارندگی مردم ایران آگاهی دارند.

کارگر بیان داشت: اگر در هفته دفاع مقدس از شهدا و ایثارگران تجلیل می‌شود برای آن است که آینده‌سازان ایران اسلامی و نسل‌های بعد بدانند که چگونه باید مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در شرایط کنونی اولویتی است که تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.

این مسئول اذعان داشت: رمز پایداری ملت ایران در 37 سال گذشته در اتحاد، ولایت‌پذیری و تمرکز قوا است و همیشه با اتکا به این ظرفیت می‌توانیم به پیروزی دست یابیم.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان بوشهر عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توانند قبول کنند که ایران اسلامی به‌عنوان نظامی مقتدر و تاثیرگذار در عرصه جهانی حضور داشته باشد و می‌خواهند به ما ضربه بزنند و تنها در سایه ولایت‌پذیری و ولایتمداری است که نظام ما از گزندها حفظ می‌شود.

کارگر بیان داشت: هنر نیروهای مسلح بازدارندگی است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نقش بازدارندگی خود را ایفا کرده و کشور را از خطرات حفظ کرده‌اند.

وی در ارتباط با برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در استان بوشهر گفت: غدیر از واقعه‌های مهم تاریخ اسلام است و در استان بوشهر برنامه‌ریزی جامعی برای بزرگداشت این واقعه مهم تاریخی صورت گرفته است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر بیان داشت: واقعه غدیر تنها مختص شیعیان نیست و در کتب و منابع اهل سنت نیز به کرات به آن تاکید شده است.

کارگر عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان برای ایجاد شک و شبهه نسبت به تشیع در میان جوانان تلاش می‌کنند باید با تمام توان برای تبیین واقعه غدیر و معرفی تشیع تلاش کنیم.

وی افزود: تبیین واقعه غدیر برای نسل‌های آتی تکلیفی است که پیامبر اکرم(ص) به عهده ما گذاشته است و باید با جدیت به آن توجه داشته باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار