تشدید نظارت بر کالاهای ویژه شب عید/امیدواریم!

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در طرح نظارت بر قیمت کالاهای ویژه شب عید بیش از ۱۰۰ تیم ازبازرسان صنعت و معدن و اتاق اصناف فارس فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 03 March 2015

محمدابراهیم صداقت با اشاره به شروع طرح نظارت بر قیمت کالاهای ویژه شب عید از 9 اسفندماه اظهار داشت: در این طرح 300 بازرس و ناظر ازبازرسان صنعت و معدن و اتاق اصناف در قالب تیم‌های دو نفره بر قیمت‌ کالاها و مواد غذایی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ناظران افتخاری در کنار بازرسان سازمان گفت: امسال بیش از هزار ناظر افتخاری در مواقع مورد نیاز برای تشدید امر نظارت به خدمت گرفته می‌شوند.

صداقت با اشاره به مرحله‌بندی نظارت افزود: در مرحله نخست نظارت بر قیمت پوشاک، کیف و کفش است و در روزهای منتهی به نوروز بر میوه، مواد پروتئینی، خشکبار و قنادی‌ها نظارت می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خاطرنشان کرد: همزمان با شروع تعطیلات نظارت‌ها به سمت مراکز سیاحتی، پارک‌ها، غرفه‌ها، پارکینگ‌ها و مراکز مسافرپذیر سوق می‌یابد.

وی با بیان اینکه بر ناوگان حمل و نقل نیز نظارت می‌شود، تصریح کرد: در تمام ایام تعطیلات بر پایانه‌های مسافربری و دفاتر هواپیمایی نظارت می‌شود تا تخلفی صورت نگیرد.

صداقت با اشاره به اینکه بازرسانی نیز بر ذخیره مواد در انبارها و سردخانه‌ها نظارت دارند، بیان کرد: گشت‌های مشترکی نیز با تعزیرات تشکیل شده که علاوه بر نظارت به شکایات مردمی نیز رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار