رفع مزاحمت واحدهای صنفی از مهمترین خواسته های شهروندان تهرانی

مدیرعامل شرکت ساماندهی شهرداری تهران با بیان اینکه رفع مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی پرتکرارترین پیام شهروندان در حوزه فعالیت شرکت مذکور است، گفت: ۶۹ مورد از ۷۴ گزارش ارجاعی، بررسی و رسیدگی شده است.
کد خبر: ۹۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 11 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سیدعلی مفاخریاندرباره تعامل شرکت ساماندهی با شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ اظهار کرد: شهروندان از طریق این سامانه با طرح شکایات، ارائه انتقادات و پیشنهادات و بیان تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی شهرداری می‌توانند در نظارت مدیریت شهری ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۸۸۸ در یک‌ سال اخیر گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه امسال، تعداد ۷۴ پیام از شهروندان در سامانه ثبت شده که ۷۱ پیام انتقاد، ۲ طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ پیام‌شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شد که ۶۰ پیام برای انتقال انتقادات و یک پیام برای ارائه پیشنهاد بود.

مفاخریان با بیان اینکه مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی بیشترین پیام‌های شهروندان را به خود اختصاص داده است، افزود: ۴۰ تماس مربوط به ایجاد مزاحمت واحدهای صنفی و اجرا نشدن آرای صادره کمسیون بند ۲۰، تعداد هشت تماس مربوط به کیوسک‌های‌مطبوعات و گل و پنج تماس مربوط به فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.

وی تاکید کرد: از ۷۴ گزارش شهروندی مرتبط با شرکت ساماندهی ۶۹ مورد رسیدگی و ۵ مورد که مربوط به مزاحمت‌ مشاغل می‌شد که در دستور کار بررسی در کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار