رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از راه اندازی سیستم موتور آمبولانس (موتورلانس) در سطح شهر کرمانشاه به صورت پایلوت و در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 26 September 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه، صائب مدرسی اظهار داشت: این مرکز همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان کرمانشاهی اقدام به راه اندازی موتور آمبولانس (موتورلانس) در سطح شهر کرمانشاه به صورت پایلوت کرده است.

وی هدف از به کارگیری موتورسیکلت های اورژانسی در سطح شهر را دسترسی آسان بیماران به خدمات درمانی و انجام خدمات اولیه مطلوب به بیماران در مسیرهای پر ترافیک اعلام کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: این اقدام با توجه به پیگیری مسئولان و افزایش سفرهای درون شهری از سوی این مرکز صورت گرفته است.

به گفته این مسئول، موتورلانس های اورژانس ۱۱۵ کرمانشاه در زمان اوج ترافیک و در سه نقطه پرتردد شهر به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

مدرسی با اشاره به کم بودن تعداد موتورلانس ها، افزود: طراحی و تجهیز این دستگاه ها به منظور ارائه خدمات اولیه به مصدومان و حادثه دیدگان در شرایط اورژانسی و پر ازدحام است.

وی اضافه کرد: موتورلانس ها در شرایط بحران و حوادث خطرناک به کار گرفته می شود و همچنین در مواقع لازم نیز در مراسمات مهم از آنها استفاده خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار