رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از اعزام دو ورزشکار کرمانشاهی به هشتمین دوره بازی های آسیا - اقیانوسیه سال 2015 خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 26 September 2015
کوروش شاهرخی اظهار کرد: سارا کریمی در رشته تنیس روی میز و مهرداد صیدی در وزن 100- کیلوگرم رشته جودو دو ورزشکار اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیا - اقیانوسیه هستند.

وی ادامه داد: هر یک از این دو ورزشکار بیش از هشت ماه است که در اردوها و تمرینات تیم های ملی حضور دارند و در آخرین صحبتی که روز گذشته با آن ها داشتم خوشبختانه از شرایط آمادگی خوبی برخوردار بودند.

شاهرخی یادآور شد: در دوره هفتم این مسابقات که در کره جنوبی برگزار شد صیدی موفق به کسب مدال طلا و کرمی نیز در بخش تیمی به مدال برنز دست یافت و با توجه به آمادگی خوبی که این دو ورزشکار دارند بسیار امیدوارم موفقیت های دوره قبل را تکرار کنند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه افزود: ما در رشته های کاراته بانوان و کشتی به ترتیب شش و پنج ملی پوش داریم اما متاسفانه این رشته ها در مسابقات امسال جایی ندارند و اگر غیر از این بود به طور قطع تعداد ورزشکاران بیشتری از کرمانشاه به مسابقات اعزام می شدند.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود تا مراحل آخر اردو چهار ملی پوش در تیم جودو و دو ملی پوش در تیم پینگ پنگ بانوان داشتیم اما به دلیل تنگناهای مالی فدراسیون، حداقل نفرات که به مدال آوری آن ها یقین دارند به مسابقات اعزام خواهند شد.

شاهرخی همچنین با اشاره به فعالیت یک هزار ورزشکار ناشنوای سازمان یافته در سطح استان اظهار کرد: حدود 60 درصد از این تعداد را آقایان و40 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.

هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان از 11 تا 19 مهر در چین تایپه برگزار می شود و کاروان ورزشی کشورمان در 12 رشته ورزشی شامل بدمینتون، بسکتبال، بولینگ، تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، شنا، جودو، دوومیدانی، دوچرخه سواری، فوتبال و فوتسال در این بازی ها حضور خواهد داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار