تابناک-پوستر همایش بین‌المللی مقاومت و پیشرفت که بنا است در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شود در پارسیان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 26 December 2021

به گزارش تابناک  از بندرعباس، در مراسمی و با حضور فرماندار و امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پارسیان پوستر همایش بین‌المللی مقاومت و پیشرفت رونمایی شد‌. 

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان در آیین رونمایی از پوستر این همایش اظهار داشت: همایش بین‌المللی مقاومت و پیشرفت بنا است به میزبانی شهرستان پارسیان برگزار شود. 

وی افزود: این همایش با حضور شخصیت‌های برجسته از جبهه مقاومت چهاردهم دی‌ماه برگزار می‌شود. 

امام جمعه پارسیان گفت: دبیرخانه دائمی همایش در پارسیان تاسیس شده است و در سال‌های آینده با حضور نخبگان حوزه و دانشگاه در راستای بررسی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت خواهد کرد و افراد علاقه‌مند خواهند توانست مقالات علمی به این دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی از نهم تا هفدهم دی‌ماه به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت در سطح شهرستان پارسیان تدارک دیده شده است که اهدای جهیزیه به زوجین جوان، نمایشگاه عکس حاج قاسم، رونمایی از تندیس و المان سردار سلیمانی، مسابقات عکاسی، نقاشی، کتابخوانی،  یادواره‌های محله‌ای، رزمایش کمک‌های مومنانه، اردوهای جهادی و پخش مستند حاج قاسم در مساجد از مهمترین برنامه‌های این ایام خواهد بود.

امام جمعه پارسیان تاکید کرد: اختتامیه برنامه‌های دهه بصیرت و مقاومت نیز در جمعه 17 دی‌ماه با حضور فرمانده برجسته جبهه مقاومت سردار رحیم نوعی اقدم در مصلی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

بارانی خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های مهمی که در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زند بحث حفظ کرامت انسانی است که این موضوع به عنوان یک شاخصه باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و نمود عینی در گفتار و رفتار آنها پیدا ‌کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار