مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: از هفته آینده فیلم سینمایی "منصور" به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت رایگان در یک سانس از سالن‌های سینما نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 27 December 2021

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از اواسط آذر ماه بر اساس بخشنامه صادر شده، فاصله گذاری اجتماعی در سینما‌ها حذف شد.

وی افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین دو سانس صندلی‌ها کاملا ضدعفونی شده و مواد ضدعفونی کننده در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد، همچنین ضمن یادآوری رعایت موارد بهداشتی، استفاده از ماسک نیز مورد توجه است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه اضافه کرد: قیمت و تعرفه بلیط سینما ۲۰ هزار تومان و در روز‌های سه شنبه به صورت نیم بها (۱۰ هزار تومان) است.

وی در ادامه گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، در هفته آینده یک سانس از سینما‌ها به فیلم "منصور" به صورت رایگان اختصاص خواهد یافت.

به گفته کنجوری سینما آزادی کرمانشاه دارای یک سالن ۳۰۰ نفره و دو سالن وی آی پی ۱۸ نفره، سینما فرهنگ دارای ۴ سالن شامل یک سالن اصلی و سه سالن با ظرفیت پایین‌تر و سینما بیستون هتل پارسیان دارای یک سالن با ظرفیت ۱۶۰ نفر است.

وی با اشاره به فعالیت سینمای هتل پارسیان خاطر نشان کرد: افتتاح رسمی این سالن به زودی برگزار می‌شود.

کنجوری در پایان بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی مخاطبین در مقابل بیمار کرونا تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار