مدیر کل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: باتوجه به ضرورت پیشگیری از هرگونه ازدحام جمعیتی، اعتبار دفترچه‌های روستاییان و عشایر با ۵٠٠ هزار نفر بیمه شده تا پایان خرداد ماه ۱۴٠١ تمدید شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 28 December 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مهلت اعتبار بخشی دفترچه بیمه شدگان صندوق روستائیان و عشایر و شهر‌های زیر ٢٠ هزارنفرجمعیت و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی که پیشتر به صورت سیستمی و متمرکز از سوی ستاد سازمان بیمه سلامت ایران در ۲ مرحله تمدیدگردیده بود، درتاریخ ۱۴٠٠/٠۹/۳٠ به پایان رسید.

وی افزود: در حال حاضر به منظور جلوگیری از ازدحام مراجعین، تکریم بیمه شدگان و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای بیمه شدگان، با توجه به شرایط کنونی ناشی از اپیدمی کووید ۱۹ و ضرورت پیشگیری از هرگونه ازدحام جمعیتی، اعتبار دفترچه‌های روستاییان وعشایر با ۵٠٠ هزار نفر بیمه شده تا تاریخ ۱۴٠١/۳/۳۱ تمدید شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بیمه سلامت همگانی با بیش از ۳٠٠ هزار نفر بیمه شده و کارکنان دولت که شامل بیمه شده اصلی وتبعی ١ با ١۴٠ هزارنفر است تا تاریخ ۱۴٠۱/۳/۳۱ تمدید شده و بیمه شدگان نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

وی خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی ١۶۶۶ به صورت ٢۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات، سوالات، ابهامات، پیشنهادات، و ... بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار