رئیس اتحادیه پارچه فروشان در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه پارچه فروشان کرمانشاه گفت: نرخ مالیات و عوارض تعیین شده برای اعضای اتحادیه پارچه فروشان با درآمد آن ها همخوانی نداشته و خواستار کاهش میزان آن هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 30 December 2021

منصور علی یزدانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه چندین سال است که در بازار فروش بسیاری از اجناس از جمله پارچه با تورم مواجه هستیم.

وی افزود: این افزایش قیمت ها با قدرت خرید مردم مغایرت دارد و منجر به کاهش فروش پارچه شده است.

رئیس اتحادیه پارچه فروشان با بیان اینکه در حال حاضر عمده فروشی پارچه در کرمانشاه موجود نیست، خاطر نشان کرد: در گذشته طاقه فروشانی داشتیم اما در حال حاضر خرید عمده پارچه از تهران انجام می شود.

رئیس اتحادیه پارچه فروشان کرمانشاه بیان کرد: واحدهای صنفی پارچه فروشی و پتو فروشی جز اتحادیه پارچه فروشان کرمانشاه هستند که پتو فروشی ها نیز با رکود مواجه شدند.

وی ادامه داد: عمده پارچه های داخلی مورد مصرف قرار می گیرند و پارچه هایی مانند چادر که در داخل با کمبود آن مواجه هستیم به صورت وارداتی مورد استفاده قرار می گیرند.

یزدانی دغدغه عمده اعضای اتحادیه پارچه فروشان را دریافت مالیات و عوارض شهرداری خواند و گفت: متاسفانه میزان مالیات و عوارض تعیین شده با درآمد واحدهای صنفی پارچه روشی همخوانی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار