رئیس دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه ۵۰ نفر عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه شیراز جذب شدند، گفت: دانشگاه در کنار تولید علم باید به مسائل سیاسی و اجتماعی هم توجه و در مسائل کشور باید مشارکت کند.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 28 September 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:دکتر مجید ارشاد لنگرودی، رئیس دانشگاه شیراز در مراسم بازگشایی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط و تولید علم 2 ویژگی این دانشگاه است، گفت: رفتار مبتنی بر اخلاق و پرهیز از سلیقه شخصی مهمترین سرفصل وظایف دانشگاه است.

 وی با یادآوری این مطلب که دانشگاه شیراز در فضای علمی و سیاسی کشور می درخشد، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی مهمترین اولویت در داشگاه شیراز است چرا که باعث می شود به یک وحدت برسیم.

 رئیس دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه برای ایجاد زیرساخت ها سعی شده بخشی از کمبودها را از بین ببریم، اظهار داشت: با ساخت و سازهای اخیر توانستیم بخشی از کمبودها را فراهم کنیم.

 وی با یادآوری این مطلب که 50 نفر عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه شیراز جذب شدند، اضافه کرد: برای توسعه دانشکده گردشگری کارهای خوبی انجام شده است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی می شود.

 دکتر ارشاد لنگرودی از افزایش سه برابر پهنای باند دانشگاه در بحث پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: این اتفاق باعث شده که امکان تحقیق برای دانشجویان و اساتید افزایش یابد.

 رئیس دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه دانشگاه شیراز در بحث تولید مقاله و علم در سطح کشور رتبه سوم را کسب کرده است، افزود: در این خصوص دانشگاه شیراز، به شکل سرانه ای رتبه اول را کسب کرده است.

 وی با تاکید بر اینکه مسئولین تراز اول کشور به دانشگاه اهمیت می دهند، اظهار داشت: دانشگاه در کنار تولید علم باید به مسائل سیاسی و اجتماعی هم توجه و در مسائل کشور باید مشارکت کند.

 این مقام عالی دانشگاهی با اشاره به اینکه چهار هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف پذیرفته شده اند و همین تعداد نیز فارغ التحصیل خواهند شد، افزود: 2 هزار نفر دانشجو کارشناسی، یک هزار و 600 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و 400 نفر دانشجوی دکتری امسال در این دانشگاه پذیرفته شده اند.

 وی با اشاره به اینکه 2 انتخابات مهم در کشور برگزار می شود، اضافه کرد: دانشگاه ها مرجع مردم هستند و باید با اتحاد وارد شده و مشارکت کنیم چرا که نظریه پردازی های دانشگاه برای آگاهی مردم بسیار لازم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار