مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:هر ساله با نواختن زنگ مقاومت در مدارس یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 03 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز دوشنبه در یادواره دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی تاکنون یکی از شاخصه هایی که همیشه در روح، روان و ذهن مردم ماندگار بوده حفظ ارزش ها، توجه به خون شهدا و ایثارگری هایی است که مردم از ۴۲ سال پیش تاکنون انجام داده اند.

وی افزود: از سال های قبل از انقلاب اسلامی تاکنون در ادوار مختلف بعد از درگیری هایی که با دشمنان رخ داده است، بخشی از سرزمین ما فدا شده و گاها به صورت توافقی بخشی از سرزمینمان را از دست داده ایم اما از انقلاب اسلامی تاکنون با وجود ریختن خون ها و فدا کردن جان های بسیاری ملت غیور ایران اجازه ندادند حتی وجبی از خاک این ملت به دست دشمنان بیفتد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: از گذشته تاکنون دشمنان زیادی داشته ایم که در پی ناامن کردن سرزمینمان بوده اند اما با این وجود افرادی بودند که در خارج ازمرز برای ما جنگیدند و جان خود را فدا کردند از جمله
فرماندهی و برنامه ریزی های دقیق و منسجم که به دست سرداری بود که تمام ویژگی های خوب در دستان این سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی قرار داشت.


وی در خصوص منش و اخلاق سردار حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری جایی که لازم بود ایشان آرامش داشت و جایی که لازم بود فرمانده توانمندی بودند که تدبیر و شجاعت هر دو در وجود این شهید بود.

یزدان پناه بیان کرد: کسانی که در راه خدا کشته می شوند نمرده اند و تا ابد زنده هستند. دشمنان ما فکر نمی کردند که ایشان بعد از مرگ دوست داشتنی تر و محبوب تر از قبل شوند.ایشان فرزندانی را تربیت کردند که همه حاج قاسمی می شوند و در آینده و همین حال حاضر افرادی هستند که در مرزها و خارج از مرزها جان فشانی می کنند و راه ایشان را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: امروز خواستیم با نواختن زنگ مقاومت یک یادگاری بر جای بگذاریم تا روزی برسد که در تمام مدارس کشور این زنگ مقاومت گرامیداشتی باشد جهت جان فشانی و رنج های بسیاری که این افراد برای کشور کشیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار