مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه جریان آتش گرفتن بخاری مدرسه یکی از روستاهای استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 11 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا، مجید یزدان پناه در خصوص آتش گرفتن بخاری مدرسه در یکی از روستاهای کرمانشاه، اظهار کرد: بخاری مدرسه موسی بن جعفر(ع) واقع در روستای کرم بست در 100 کیلومتری شهرستان کرمانشاه به علت سهل انگاری یکی از دانش‌آموزان و دستکاری بخاری دچار مشکل شده و آتش گرفت.

یزدان پناه اضافه کرد: بخاری این مدرسه روستایی که 25 دانش‌آموز دختر و پسر دارد، در زنگ تفریح دچار آتش سوزی شده بود و با هوشیاری معلم کلاس در بستن به موقع شیر گاز، از سرایت آتش به سایر نقاط کلاس جلوگیری و فقط فضای کلاس دودآلود شد.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در جریان این اتفاق خوشبختانه هیچکدام از دانش آموزان این مدرسه آسیب ندیدند و همگی در سلامت کامل هستند.

وی سپس اشاره ای هم به مجهز بودن کلاس درس این مدرسه روستایی به سیستم گرمایشی استاندارد داشت و گفت: این مدرسه به سیستم گرمایشی پکیج مجهز است و حتی رادیاتورها نیز نصب شده، اما به دلیل تکمیل نشدن عملیات گازرسانی به روستا و نداشتن علمک گاز امکان استفاده از پکیج در مدرسه عملا  فراهم نیست.

وی یادآور شد: در صورت نصب علمک گاز از سوی شرکت گاز در محل مدرسه، سیستم گرمایشی این مدرسه سریعا به پکیج تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار