رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه:
رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰ میلیون دلار از محصولات تولیدی واحد‌های فناور و دانش بنیان استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سیامک آزادی افزود: محصولات تولید شده در واحد‌های فناور و دانش بنیان استان صادرات ۱۰ میلیون دلاری محصولات فناور و دانش بنیان کرمانشاه شامل صنایع شیمیایی، تجهیزات کشاورزی، حوزه ICT و... است.

وی با بیان اینکه محصولات فناور و دانش بنیان محصولاتی هستند که باید از دانش لازم برای تولید برخوردار باشند، اظهار داشت: دانش بنیان درجه‌ای است که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سطوح مختلف به شرکت‌ها داده می‌شود.

آزادی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه پارک علم و فناوری توانمندسازی شرکت‌هایی است که محصولات آن‌ها قابلیت صادرات دارد که در همین رابطه ارائه خدمات تخصصی مشاوره، کمک به اخذ گواهینامه‌ها و استاندارد‌های مورد نیاز شرکت‌ها و پرداخت تسهیلات از محل منابع پارک علم و فناوری به این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶۰ شرکت دانش بنیان در استان فعالیت دارند و ۲۸۵ واحد فناور نیز تحت حمایت پارک علم و فناوری قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار