افتخاری دیگر برای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی؛
شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید، در صدر برترین‌های خوزستان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 07 February 2022
 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این جشنواره امروز یکشنبه (۱۷ بهمن‌ماه) با حضور معاونین استاندار خوزستان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت‌های تولیدی برگزار شد.

انتخاب مدیرعامل توسعه نیشکر به عنوان مدیر نمونه استانی

در سی و سومین جشنواره امتنان کارگران، از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان مدیر واحد تولیدی نمونه استانی قدردانی شد.

بهبود فرآیندهای کاری، تولید محصولات باکیفیت نیشکری، افزایش بهره‌وری، مشارکت موثر در حیات اقتصادی و اجتماعی و سهیم شدن در ترسیم آینده‌ای بهتر در سال مزین به تولید، به پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از دلایل انتخاب دکتر عبدعلی ناصری به عنوان مدیر نمونه استانی در این جشنواره بود.

دو نشان برتر کارگر نمونه استانی در دست نخبگان نیشکر

دو نشان برتر کارگر نمونه استانی این جشنواره نیز به نخبگان صنعت نیشکر تعلق گرفت. حسن صادقیان از موسسه تحقیقات نیشکر به دلیل طراحی و ساخت دستگاه هشداردهنده آلاینده به موتور ماشین‌آلات کشاورزی به عنوان کارگر نمونه بخش کشاورزی، منتخب کمیته ارزیابی شد.

لوح کارگر نمونه استانی بخش خدمات نیز به سید ابراهیم نوری از کشت و صنعت امام خمینی (ره) رسید. وی توانسته است دستگاه خشک‌کن انجمادی مواد غذایی و محصولات کشاورزی را طراحی و تکمیل کند.

درخشش نیشکر امام خمینی(ره) در کارگروه‌های نمونه استانی

در ادامه این مراسم، کشت و صنعت امام خمینی (ره) با دریافت لوح برتر سه کارگروه نمونه استانی، برگ زرینی دیگر در افتخارات صنعت نیشکر به ثبت رساند.

منوچهر رستمی، محمود چهارلنگ، امین شریف‌زاده و سید افشین قشقایی ناصری با بهینه سازی پارامترهای عملیاتی فرآیند تولید شکر به عنوان کارگروه نمونه بخش صنعت جشنواره معرفی شدند.

طراحی و ساخت کودپاش دو محوری از سوی افشار همتیان و رضا کرملاچعب هم موجب شد لوح گروه‌کار نمونه بخش کشاورزی جشنواره به کشت و صنعت امام خمینی (ره) اهدا شود. محمد آل کثیر فراهانی و هادی سعدی نیز از این واحد نیشکری برگزیده برتر گروه‌کار نمونه استانی در بخش خدمات شدند.

قدردانی از مدیران نیشکری در جشنواره امتنان

در ادامه مراسم سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید استان خوزستان، از مدیران عامل کشت و صنعت‌های نیشکری به عنوان مدیر واحد نمونه شایسته تقدیر استانی قدردانی شد.

در این جشنواره، تورج بهادری مدیرعامل نیشکر حکیم فارابی به دلیل تلاش در راستای بهره‌وری و صرفه جویی همراه با گسترش فرهنگ کار و تلاش مورد تقدیر قرار گرفت.

کشت و صنعت میرزا کوچک خان نیز به عنوان واحد تولیدی فعال در عرصه آموزش و تحقیق و توسعه، منتخب کمیته ارزیابی قرار گرفت و لوح واحد نمونه تولیدی شایسته تقدیر استانی به سید حسن موسوی مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

دو لوح دیگر مدیر نمونه استانی شایسته تقدیر، به محمد رضا عصاره‌نژاد مدیرعامل نیشکر امام خمینی (ره) و منصور همدان نژاد مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا تعلق گرفت.

فعالیت کارگران و کارگروه‌های خلاق و فعال در امر پژوهش و همچنین توجه به بومی سازی، تکنولوژی و کیفیت محصولات از دلایل انتخاب این دو کشت و صنعت به عنوان واحد نمونه شایسته تقدیر استانی بود.

در سی و سومین جشنواره امتنان یاد و خاطره رحمان پارسایی کارگر فقید کشت و صنعت امام خمینی (ره) گرامی داشته شد. مرحوم پارسایی کارگر نمونه کشوری سال گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار