مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: چهار شهرستان استان از نعمت سایت ارتباطات سیار پر سرعت بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ 07 March 2022

رحیم فلاح زاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید  همراه اول در شهر رامهرمز، ارتباطات سیار در این شهر ارتقا و توسعه یافت.

وی گفت: به منظور توسعه شبکه ارتباطی و رفع مشکلات نقاط کور و پوشش آنتن دهی سایت پرسرعت همراه اول از پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار با تکنولوژی ۳G ۲Gو ۴G در رامهرمز نصب شد.
 
فلاح زاده ادامه داد: همچنین به منظور توسعه و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه اول سایت پرسرعت جدیدی در منطقه بنه کریم شهرستان رامهرمز نصب و راه اندازی شد. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با بهره برداری و وارد مدار شدن این سایت  پر سرعت جدید، ساکنان منطقه بنه کریم و بنه سهراب این شهرستان از  شبکه ارتباطی همراه اول  پر سرعت بهره مند شدند.

وی گفت: این سایت پر سرعت جدید از پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در خوزستان است که در منطقه بنه کریم رامهرمز نصب و راه اندازی و وارد مدار شد.

بهینه سازی و بهبود شبکه ارتباطی همراه اول در شوشتر

فلاح زاده بیان کرد: با جابجایی و نصب دکل سایت پرسرعت  همراه اول در شهر شوشتر، شبکه ارتباطات سیار در این شهر تقویت و بهینه سازی شد.

وی گفت: توسعه و بهینه سازی این سایت با نصب و راه اندازی تجهیزات تکنولوژی  و با ۱۲ متر افزایش ارتفاع بر روی دکل ۳۶ متری عملیاتی شد. 
 نصب و راه اندازی سایت پر سرعت جدید روستایی در اندیکا

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: سایت پر سرعت جدید همراه اول در روستای بابا احمد از توابع شهرستان اندیکا نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده ادامه داد: به منظور بهره مندی روستاییان از خدمات شبکه ارتباطی همراه اول و به منظور کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها سایت پرسرعت روستایی در بابا احمد اندیکا وارد مدار شد. 

وی افزود: این سایت روستایی با تکنولوژی ۲G و ۳G وارد مدار  شد و  روستای بابا احمد شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف تحت پوشش شبکه ارتباطی پر سرعت همراه اول قرار گرفت.

نصب و راه اندازی سایت پر سرعت همراه اول در اهواز 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سایت پر سرعت جدید همراه اول در منطقه کیانپارس اهواز، پوشش ارتباطی همراه اول در این مناطقی از این شهر تقویت شد. 

وی با اشاره به اینکه سایت پر سرعت همراه اول جدید با تکنولوژی ۲G, ۳G و ۴G در منطقه کیانپارس اهواز نصب و راه اندازی شده است ادامه داد: با عملیاتی شدن پروژه فاز هشت توسعه ارتباطات سیار و وارد مدار شدن این سایت پر سرعت جدید ضمن گسترش و تقویت شبکه، مشکلات پوشش آنتن دهی شبکه ارتباطی همراه اول در مناطقی از اهواز  مرتفع شد.

پروژه فاز هشت توسعه به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار در خوزستان در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار