کد خبر: ۱۰۳۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 17 March 2022

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز رضا امینی در بازدید از کوی ملاشیه،سیاحی،مندلي و مهديس اظهار کرد: به همراه امام جمعه محترم اهواز از پروژه های مخلتف عمرانی در مرکز و مناطق كم برخوردار شهر از جمله کوی ملاشیه، سیاحی، مندلي و مهديس بازدید شد.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه ی حاکمیت به شهر اهواز پروژه محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در حال انجام و پروژه های مختلفی در شهر اهواز در حال اجراست.

شهردار اهواز گفت: نگاه ویژه و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان به مناطق محروم، سبب ایجاد انگیزه در شهرداری، دستگاه های اجرایی و مردم می شود؛ این مسئله موجب اعتماد و نشاط ویژه در این مناطق شده است.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)که مدت هاست در مناطق فعالیت می کند نیز با تمام توان خود در حال تکمیل پروژه های خود است.

شهرداری، آبفا و مدیریت استان با یک همدلی و تعامل خوبی در تلاشند تا با بیشترین استفاده از ظرفیت ها در کمترین زمان ممکن بیشترین و بهترین کیفیت را تحت عنوان خدمات شهری، زیرسازی و آسفالت معابر، مدیریت پسماند و مسائل زیبا سازی به شهروندان ارائه دهد تا موجب رضایت مندی مردم شریف اهواز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار