مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت : به منظور رفاه حال شهروندان اهوازی تعداد ۱۴ هزار و ۳۶۴ چراغ روشنائی لاک پشتی در سه ماه اخیر در کلانشهر اهواز با اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد ریال تعویض و اصلاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 19 March 2022

عبدالحمید عباس شیاری شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با تلاش همکاران مناطق و شهرستانهای تحت پوشش این شرکت این تعداد دستگاه کله چراغ روشنائی در کلانشهر اهواز تعویض و بهینه سازی شد.

وی ادامه داد : تامین روشنائی معابر علاوه برافزایش رفاه و آسایش شهروندان ، به افزایش ضریب امنیت عمومی نیز کمک می کند که بدین منظور عملیات بهینه سازی و اصلاح شبکه روشنائی با اصلاح تایم سویچ ها، تعویض لامپهای پرمصرف و نصب لامپ ال ای دی همچنین تعویض کله چراغهای فرسوده در کلانشهر اهواز و با حفظ موارد زیست محیطی و توجه به زیباسازی مبلمان شهری در تمام طول سال در دستور کار قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطر نشان کرد : طی این عملیات‌ها که از اول دیماه سال ۱۴۰۰ لغایت ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ صورت گرفت تعداد ۲ هزارو ۱۲۰ دستگاه کله چراغ در منطقه یک، ۲ هزارو ۱۸۲دستگاه در منطقه ۲، یک هزارو ۹۳۲ دستگاه مربوط به منطقه سه واقع در بافت مرکزی شهر اصلاح شد.

وی افزود: یک هزارو ۶۴۲ دستگاه چراغ نیز درمنطقه چهار واقع در جنوب غرب اهواز، یک هزارو ۵۴۴ دستگاه در منطقه پنج واقع در شمال شرق اهواز، یک هزارو ۳۳۲ دستگاه در منطقه ۶ شامل ملاشیه و کوی علوی، یک هزارو ۳۷۰ دستگاه در شهرستان کارون ،۷۲۴ مورد در شهرستان حمیدیه و یک هزارو ۵۱۸ مورد در شهرستان باوی در این مدت تعویض شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

در کلانشهر اهواز بیش از ۱۶۰هزار دستگاه چراغ روشنائی نصب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار