مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: با اقدامات انجام شده کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه دو آسیب سرقت و کنترل اراذل اوباش در طول ایام برگزاری جشن های نیمه شعبان و ابتدای تعطیلات نوروز در قم اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 24 March 2022

به گزارش تابناک قم، حسین امیری در گفت و گویی بیان داشت: توسعه و ارتقای احساس امنیت، مهمترین رویکرد و هدف دستگاه های امنیتی استان قم است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم ادامه داد: کمیته امنیتی استان بر اساس سیاست های شورای تامین استان در زمان های مورد نیاز تشکیل و راهبردهای خود را برای برگزاری مطلوب آیین های مختلف ملی، مذهبی، سیاسی و غیره تشریح و عملیاتی می کند.

وی با بیان اینکه تدارک پیوست امنیتی مناسب یکی از الزامات مهم در ارتقای خدمات رسانی عمومی به مردم توسط دستگاه های خدمات رسان و همچنین گروه های مردمی است، اظهار داشت: در برگزاری آیین نیمه شعبان علاوه بر نیروهای امنیتی و انتظامی از توان نیروهای بسیج مردمی به خصوص در زمینه کاهش سرق استفاده شد.

امیری با تاکید بر کنترل مطلوب سرقت در آیین نیمه شعبان اخیر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: با اقدامات انجام شده کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه دو آسیب سرقت و کنترل اراذل اوباش در طول ایام برگزاری جشن های نیمه شعبان در قم اتفاق افتاد.

مدیرکل امنیتی استانداری قم با اشاره به تقارن مناسبت نیمه شعبان با چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال و با آغاز سال جدید ، ابراز داشت: در مجموع این آیین ها به شکل مطلوبی در سطح استان کنترل شد.

وی پایش و رصد نیروهای امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از سرقت را از رویکردهای مهم استان در تعطیلات نوروز دانست و تاکید کرد: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تهدید امنیتی و سایر جرایم خشن در این استان رخ نداده است.

امینی در پایان عنوان کرد: در صورتی که مردم نسبت به نحوه عرضه کالا و ارزاق نارضایتی داشته باشند این کمیته برای احقاق حقوق عامه ورود پیدا می کند.

نوروز1401

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار