مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: رشد دادن بن مایه‌های فرهنگی در استان کرمانشاه به کمک اهالی فرهنگ اولویت نخست فعالیت ما درعرصه فرهنگی استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 27 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نشست تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد در این جلسه علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت را در دولت مردمی و در استان کرمانشاه و حوزه فرهنگ، هنر و رسانه نصیب اینجانب شده است.

وی با تقدیر از خدمات مدیر کل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افزود: امید است از حمایت‌های وی در این مسیر بهره‌مند شویم، امروز روز جهانی تئاتر و هنر‌های نمایشی است و به فعالان این حوزه تبریک عرض می‌نماییم امید است این بخش از هنر در استان با توانمندی و جوشش در هنرمندان رشد کند و تئاتر کرمانشاه در کشور مطرح شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: تنوع حملات، تحریم‌ها و دشمنی‌ها عرصه‌های مختلف را در بر می‌گیرد، اما آنچه همیشه ثابت است و هیچ وقت از آن دست نکشیدند حوزه فرهنگ است، بدون شک فرهنگ مثل هوایی است که ما نفس می‌کشیم و کارگردان پیشرفت در جامعه در دست اهالی فرهنگ است.

وی ادامه داد: شأن هنر شأن سیاسی نیست و نباید در آن نگاه سیاسی داشته باشیم، لذا عمق بخشیدن و رشد دادن بن مایه‌های فرهنگی را در استان به عنوان اولویت اول با تلاش اهالی فرهنگ استان در پیش خواهیم گرفت، استان کرمانشاه به فرموده رهبری، سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است.

صفدری تصریح کرد: امید است با کمک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، با انتقال تجربیات، نسل جوان متعهد انقلابی را تربیت کنیمو از این سرزمین و از این خاک چهره‌های ماندگار را تقدیم نظام اسلامی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار