تابناک-فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار ۵ میلیاردی مواد غذایی و کالاهای تنظیم بازارعرضه و تقاضا ایام نوروز برابر مطالبات بحق شهروندان و در پی نارضایتی آنان از کمبود کالاهای تنظیم بازار در شهرستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 30 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۰ فروردین ماه)، اظهار کرد: با توجه به تدابیرمسئولین جهت تنظیم بازار عرضه و تقاضا ایام نوروز نسبت به تزریق ارزاق عمومی در بازار اقدام که در اجرایی گردیدن این تدابیر تعدادی افراد فرصت طلب و سود جو با احتکار این کالاهای اساسی اقدام به اخلال در چرخه عرضه نموده که به تبع آن مشکلاتی برای معیشت شهروندان به وجود آمده که در این راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به منظور برخورد با محتکرین کالاهای اساسی و ارزاق عمومی اقدام کردند.

وی  با تأکید بر اینکه طی رصدهای صورت گرفته متأسفانه تعداد زیادی از شهروندان از کمبود و نحوه تقسیم کالاهای تنظیم بازار در ایام نوروز گلایه داشتند، افزود: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پی رصدهای اطلاعاتی بعمل آمده، مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسایی دو انبار سردخانه واقع در شهرستان بندرعباس شدند.

سردار جعفری اظهار کرد: مأموران ضمن کشف و شناسایی انبارهای موصوف، پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت ، سازمان جهاد کشاورزی ،تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف در بازید از محل مورد نظر قریب ۲ تن گوشت مرغ، یک تن گوشت قرمز و ۲ تن میوه و انواع مواد غذایی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش کالاهای احتکار شده توسط متهمان را بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه موارد کشف شده جهت توزیع در بازار تحویل جهاد کشاورزی گردید،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار