مدیر کل هواشناسی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای هوای استان در اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی، اماکن اینکه غبار حاصل از طوفان‌ها به تدریج و از سمت نوار غربی هوای استان را غبار آلود نماید، چندان دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴ 03 April 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی، هوای استان تا روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر پیش بینی می‌گردد، به دنبال این شرایط در روز‌های پنج شنبه و جمعه موجی کم رطوبت جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: ضمن تشدید وزش باد ممکن است بارش‌های پراکنده‌ای نیز برای سطح استان پیش بینی شود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: شایان توجه است وزش باد سبب تشکیل و توسعه طوفان‌های گرد و خاک روی صحاری خشک منطقه می‌شود.

وی تصریح کرد: امکان اینکه غبار حاصل از این طوفان‌ها به تدریج و از سمت نوار غربی، هوای استان را غبار آلود نماید، چندان دور از انتظار نیست، ضمنا متوسط دمای هوا که تا اواسط هفته جاری تغییرات چندانی نخواهد داشت، در اواخر هفته مختصرا کاهش می‌یابد.

دولتشاهی تاکید کرد: سنقر با کمینه دمای ٢ درجه سلسیوس سردترین و سومار با بیشینه دمای ٣٣ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار