مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 05 April 2022

عباس ساکی اظهار کرد: در سال گذشته در شهرستان‌های اندیکا و باغملک با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال قنوات بازسازی و مرمت شد.

وی افزود: همچنین استخرهای ذخیره آب کشاورزی در سطح شهرستان‌های اندیکا، ایذه، باغملک، رامهرمز، شادگان، لالی، گتوند و مسجدسلیمان با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال در سال گذشته بهسازی و مرمت شد.

ساکی با اشاره به خشکسالی سال گذشته اظهار کرد: در شهرستان‌های حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان و شادگان با اعتبار یکصد میلیون ریال حوضچه‌های موقت ذخیره جهت تامین آب دام‌های سنگین حفر شد.

وی گفت: تصفیه‌خانه‌های مجتمع‌های دامپروری در سطح شهرستان‌های امیدیه، اندیمشک، ایذه، بهبهان، رامهرمز، کارون و مسجدسلیمان با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال نیز اجرا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از جهاد کشاورزی خوزستان، ساکی تصریح کرد: همچنین زیرساخت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح شهرستان‌های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال اجرا شد.

ساکی افزود: اراضی سنتی در سطح شهرستان‌های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال طی سال گذشته تجهیز و نوسازی و همچنین در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار نیز سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار