در گردهمایی امامان جمعه و جماعات شرکت پخش و گاز و انتقال گاز منطقه ۷ استان نماینده، ولی فقیه در استان از نفتی‌های همدان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 12 April 2022
امامان جمعه سراسر استان و ائمه جماعات شرکت‌های تابعه صنعت نفت در استان گرد هم آمدند.

به گزارش تابناک همدان، این نشست به همت شرکت‌های تابعه صنعت نفت استان، (پخش، گاز و انتقال گاز) و با هدف بهره گیری از تریبون امامان جمعه استان در امید آفرینی در میان اقشار مختلف مردم، ۲۲ فروردین ماه سال جاری در محل حسینیه ارودگاه فرهنگی ـ تفریحی ابوذر شهر همدان برگزار شد.

بر پایه این گزارش، این ضیافت افطاری با حضور آیت الله شعبانی موثق، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان، مدیران شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، دادستان عمومی و انقلاب، امامان جمعه شهر‌ها و بخش‌ها و ائمه جماعات شرکت‌های نفتی برپا شد.

در ابتدای مراسم مدیران شرکت‌های منطقه ۷ انتقال گاز و گاز استان به تشریح عملکرد دستگاه‌های خود پرداختند و از دستاوردهایشان گفتند.

در ادامه  مراسم، امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مبانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه، گفت: ماه مبارک رمضان تنها در یک جمله «ماه میهمانی خدا» خلاصه می‌شود لذا در این ایام میهمان پروردگار هستیم و بی شک میزبان به بهترین نحو از ما پذیرایی می‌کند.

وی افزود: در این ماه تریبون امامان جمعه در استان ظرفیت مناسبی است تا فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد روایت و تبیین» به نحو مطلوب به منصه ظهور برسد. 

وی خواستار شد: اقدامات و دستاورد‌های صنایع گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در کشور شاخص و برجسته بوده و باید به اطلاع عموم مردم ررسانیده شود.

همچنین در این مراسم، حضرت آیت ا... شعبانی ماه مبارک را به شهر زیبای گردشگری تشبیه کرد و گفت: بسیاری از کمربندی این شهر عبور کرده و وارد شهر نمی‌شوند و زیبایی‌های این ماه را نمی‌بینند.

او با اشاره به فعالیت‌های شرکت‌های تابعه صنعت نفت در استان، اقدامات این دستگاه‌ها را تحسین و از مجموعه مدیران و کارکنان آنان قدردانی کرد.

پایان بخش مراسم، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت الله شعبانی و پس از آن پذیرایی افطاری از روزه داران مدعو بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار