تابناک-مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اسلام جاهدی ورزشکار هرمزگانی عضو تیم ملی قایقرانی پاراکانوی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب نشان طلا و عنوان قهرمانی شد، دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ 14 April 2022

به گزارش تابناک مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از افتخار آفرینی های این ورزشکار هرمزگانی، بر پیگیری حل موضوع شغل و همچنین مسکن در راستای درخواست‌های مطرح شده از سوی این ورزشکار، تاکید کرد.

 

وی گفت: حامی مالی این ورزشکار پرافتخار هرمزگانی نیز از طریق شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، تامین خواهد شد.

 

استاندار هرمزگان همچنین ضمن مطالعه کتاب عملکرد هیأت و ورزشکاران جانباز و دارای معلولیت استان هرمزگان، در یادداشتی در این کتاب از مجموعه دست اندرکاران این هیأت ورزشی و افتخار آفرینی های این ورزشکاران، تشکر و قدردانی نمود.

 

همچنین در این دیدار، دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان هرمزگان، اقدامات این هیأت از جمله در زمینه استعدادیابی و همچنین افتخار آفرینی های ورزشکاران رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان استان هرمزگان را بیان نمود و خواستار رفع مشکلات، تامین امکانات و تجهیزات این ورزش ها و حمایت بیشتر از ورزشکاران جانبازان و معلولان استان هرمزگان شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار