رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان محدودیت‌های ترافیکی ویژه برپایی نماز عید سعید فطر را در اهواز اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ 01 May 2022

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرید کریمی زاده بیان کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برپا شدن نماز عید فطر و ایجاد امنیت و آرامش مردم، پلیس محدودیت تردد را در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید فطر در اهواز پیش بینی کرده است.

وی افزود: در اهواز این محدودیت‌ از ساعات اولیه بامداد روز عید در مسیر بلوار "آیت اله بهبهانی" حدفاصل تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاوس (آتش نشانی) به‌صورت رفت و برگشت و کلیه معابر فرعی منتهی به این محل با موانع مسدود و منع تردد صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: اگر هرگونه توقف در محل‌ یادشده مشاهده شود پلیس به وسیله جرثقیل نسبت به انتقال آن وسیله نقلیه به توقفگاه اقدام خواهد کرد.

وی در خصوص مسیرهای جایگزین گفت: خیابان پیروزی (کمپانی) و خیابان زند برای مسیرهای جایگزین پیش بینی شده‌اند که با توجه به عرض محدود این معابر از شهروندان خواسته می‌شود برای روان‌سازی ترافیک از توقف در این محدوده‌ها خودداری کنند.

سرهنگ کریمی زاده با بیان اینکه اتوبوسرانی اهواز برای رفاه حال شهروندان برای کلیه مناطق اتوبوس‌های خود را آماده کرده است، از شهروندان خواست تا از تردد با موتورسیکلت در این محدوده به دلیل ترافیک سنگین به ویژه تردد زیاد عابران،خودداری کرده و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار